| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
又去左睇戲啦..' |
|
|
2007 年 8 月 19 日 星期日
甘日8:30起身,
同均均,敏婷,DAISY返教會'
見到MS江同鏗-0-'
返完去食早餐,
DAISY請我地食,THX'
之後去左買書,
買完擺低d野返救世軍'
之後芷櫻果d話出去睇戲'
本身呀均話吾去,
比我同敏婷講到去,,xdd'
之後出沙田啦'
買飛,諗左好耐睇咩'
最後決定:呀均同敏婷去睇[五星級大鼠]
我同,芷櫻,偉,杰,SUNNY睇[火拼時速3]
買完飛去左影貼紙相,
第1次同佢地影'
影完均同敏婷去睇戲'
我同芷櫻周圍行下..
夠鐘就返去睇啦'
好好笑'好驚險'
睇完同搵埋敏婷,均果d返去大埔'
架火車有圖案,好令'
第1次坐-v-'
之後敏婷返左屋企'
我地去萬利食野'
食完佢地送我同均返屋企-3-'
睇左3套戲,
套套都好好睇!!
再1次同老闆講對吾住!!
[[SOR,SOR,SOR']]

|
|
|
|
2007-08-18 |
|
|
2007 年 8 月 18 日 星期六
下就同瑤瑤返學校,,玩野- -'
之後食野,食完去佢屋企'
呀哥買左個魚缸返泥-0-'
夜晚老豆返左泥吾夠1粒鐘又走左><'
||×明明已上了一課﹢°.. 為何還重複犯錯!?°]
|
|
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 200 | »
|