有D野想同兩個人講 1>> 你咁做..令到我超HURT 之後又話做返朋友 SMS又唔覆 MSN又唔應 真係唔知你想點.... 2>> 畫公仔唔洗畫出腸既 我知你明..但係希望你比個答覆我啦 咁樣等..真係好苦T33T
仲有3日就生日喇>< HAPPY