、-最近日日去操C=' 、-日日操到只手都差唔多斷了=' 、-唉,幾時先可以唔洗返學呀=' 、-返學好Q悶......唉^*(- -)*^
3月18號系我生日(農曆)
呢排又開始粗獅喇!!! 呢排又開始粗獅喇!!!
一個字....(悶)
終於比學校停左學
幾hi呀..
日日聽我老母遘耶穌..
幾時先有野做呀...