我現在想起我以前條仔,我一想起他,我便會喊,我想我仲未忘記到我以前條他仔,有誰可以help我?
好悶呀,我忘記了2010的唔開心事,我要在2011開心一d,我要做一個開開心心的余若彤,我唔要做一個唔笑的余若彤,我在2011的期望是我可以快一d有男朋友.你們的期望是什麼昵,happy new year.
我好悶呀,我仲係忘記唔到我以前條仔,日日也想起他,我星期三同他打球,我想起我同他的開心回憶,我喊左,但係他唔知我有喊,我現在不喜歡笑.一提起他,我好想喊.