今日被老師知道抄功課(5識她她行過都俾她睇到好野==)
之後她睇到我地係e班就話e班都抄有無搞錯~~
我地心想~e班就5俾抄咩~~~e班有功課咩抄囖~~哈哈
之後我地班個班主任話有個老師投訴......聽到黎到...我地驚左一下.....
完原係投訴有人曹~~~==