7/7
去左尖沙咀接人 坐左1.6小時(堵車==)先到尖沙咀 去到尖沙咀就見到呀爺 真好 之後即刻走人 又要坐成1個鍾車 個頭都暈暈地
8/7
唉~~d蟹又死左幾隻 得返18隻 大蟹死晒== 得返d細既 明天散學禮.....