琴日去咗迪士尼到玩
一開始勁悶囉
and熱到爆炸
係到等個隻米奇影相
影完相後 我立即去咗廁所享受冷氣
由於玩樂設施十點才開
我地個班就去咗精品店到買野(其實唔係有好多人買)
之後有人係到影相 正在影相的人被我玩
個玩樂設施開了後我地成班拿了巴斯光年的快證後去了馳車天地到玩(好彩不用排好耐隊就玩得)就去番巴斯光年到玩 玩完之後去了太空山到拿過山車的快證之後……(唔記得咗)玩太空山的時候玩到high大咗 玩完後問佘sir可不可以玩多次 他說可以 之後唔記得了
今日番到學校把聲沙了 真可憐.................
|