︴平凡日誌
如果我還一直深愛著你...你是否還會待在我身邊?

如果我還一直在乎著你...你是否會再多看我一眼?

是否我已不存在了...你才感覺的到我的離開?

是否我已離開了....你才感覺的到我對你的好?
ased1234
暱稱: ︴Man﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-03
2010-04-27
2010-04-14
2010-04-07
2010-04-01
文章分類
全部 (251)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
youtube
音樂網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 2
累積人氣: 7305
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 27 日  星期二   晴天


2009-01-27 分類: 未分類

 

親朋勿友 Stephy&Theresa@Cookies

作曲:吳國恩
作詞:高皓正
編曲:吳國恩

我與他重拾友誼 相約也沒有不是
相信她 可惜不敢相信 感情已終止
這樣難得再見面 你未愛他別晚膳
我若還不癲 他朝還是會癲

*為何不跟他走 等我說分手
會你親朋蜜友 就算盲都可看到
他跟你極好 我怎可比你好
試問誰拆散你 自問我可 跟他不見面
但是每夜有手機留言
未被我撞破 都不願收線*

我與他純屬友誼 心癢昨日已根治
不愛他 冬天手執冰棒 一人吃一枝
會別離總會別離 也別要全沒顧忌
要是還不死心 心還是會死

Repeat*

還我半點清白 戀愛運經已黑
如當我好朋友 可會為我收手

Repeat*

見他不算做錯事 怎會破壞你好事
不愛他 怎麼偏偏感到 咀唇也羞恥
你若和他已別離 我又為何在妒忌
既是如此知己 他人沒法比 不阻住你



2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


2009-01-26 分類: 未分類

今日7點半先反到屋企,,,

琴晚ok旺,,,

唉~,,,攰攰,,,

5點放工,,就同丫進去左行年宵,,,

唉~

好逼丫,,

勁多人,,,,

見到好多好得意既野,,,

跟著行行下,,買買下,,

我就見到一d假既玫瑰,,

好靚+,,,

一見e d玫瑰,,我就第一時間諗起老婆,,,

我就買左la,,,

老婆今日搵左我一次,,,

我就搵唔到佢la,,

好掛著你丫,,

你今日一定好多野做既姐,,

ha,,

今日幾充實,,,

haha,,,

聽日開始逗利是la<,,,

yaya,,

今日打著咁多先la~

閉閉~

 

e個就係我第一次送俾老婆既玫瑰la,,,



2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


2009-01-25 分類: 未分類

 

第29天

歌手:2R 作曲:古馳 填詞:周海渝 編曲:古馳

Race:
*用五天去掛牽 兩三天懷念
然後到第八天請 愉快點
沒有他以前 你都懂得去入眠
有天空 星星始終都會閃

Rosanne:
廿八天仍懷念 當一種磨練
重讀十封信先撐得到半天
在愛戀堶情@也許會被騙
流淚自然 就算痛都少不免

合:
男孩子 究竟愛第幾次
才能夠 乖乖坐定一次(棄掉新意)
求求其愛隨隨便試 偏偏你又要鍾意 (Race)
求求其愛隨隨便試 偏偏我又要鍾意 (Rosanne)

難道女子(然後至此) 都希罕一隻沒名份介指
重複 去想你六千次
為何難過 彷彿也是恩賜
旁觀者即使說我如何幼稚
仍是喜歡這動人的玩意*

Repeat *

Rosanne:
隨便的取笑 我已無藥可醫
然後安守這剩餘的位置

 



2009-01-25 分類: 未分類

今日又ot到8點先放工丫,,

勁攰,,,

琴日勁攰....

反到屋企就即刻訓,,,

訓到夜晚6點反工,,,

唉~,,,

又遲到,,,

係咁俾人串,,,

冇奈,,

haha,,,'

琴晚二佬整左蘿蔔糕食,,

haha~幾好食丫,,

thx二佬,,,

haha,,,

到左1,,.2點,,

丫業同埋佢d fd黎左公司食野,,,

勁搞笑,,,

原來好多人唔鐘意佢+,,,

阿詩係咁講,,,,

雖然我都係,,,

但係有咩野辧法丫,,

唔通打死佢咩,,,

唉~,,

都唔想理咁多la<<,,

好la<,,,

今日打著咁多先la<,,

閉閉~,,,,

想念你,,,

你能感覺到MA,,,



2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


2009-01-23 分類: 未分類

今日同傻婆一齊,,,

12點幾接左傻婆放學,,,

跟著行行行,,,

行到1點幾食kfc,,,,坐到2點去,,,,

skip,,,,唔講,,,

2點幾同傻婆答車,,,

沿途傻婆古靈精怪,,,

haha,,,

佢真係好貪玩,,,

我e個老婆,,,,

無野講,,,,,,,,

唉~老婆放假,,,又出唔到街,,

見佢唔到lu,,,

掛掛,,,,

今日打著咁多先la~

閉閉~

從來嘴巴說謊,,眼晴不說謊,,,,

老婆你有野要講丫,,我不喜俾人瞞住既感覺,,,

我亦唔要俾人相害,,,

今日老婆冇戴介指,,,係咪因為我唔戴,,所以佢嬲唔戴呢???

上一個人..........如此的甜蜜卻又讓人受傷害

放棄一個人..........如此的難過卻又讓人心碎

珍惜身旁的每一個人,不要等到失去了  

才瞭解到遺憾.和後悔是如此的痛苦....