|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 10 月 12 日 星期三 ![]() |
| 頂~無奈wo |
| 今日,好激氣wo!!!無la la俾個屎人Miss江罵~ 今日上佢堂,子韻問我伶時間表,我咪拎,點知個Miss江大大聲話我:{蔡XX,你可唔可以專心D呀!!} 我拎野嗟wo,咁都話唔專心,咁個D人講野,你唔話佢地,係要話我的~拎野都俾人話,我無野好講!!! 白痴的~上次我都係上佢堂,我明明冇食野wo,佢話我食野,重問我:{你食完咪呀??下???} 你地記住la,原來上堂個時,個咀係唔可以動的~ 人做Miss,你做Miss,做成咁,返屋企食香la!!!=.=|||
|
| 刊登時間︰2005-10-13 08:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
蝦餃 於 2005-10-17 02:21 PM 發表:
秀雯,我泥左啦,係咪好掛住我呢?!唔使講出泥ka,心照得 ka la~仲有有個問題想問你,你屋企係咪開水堂 ka??咁識吹水ga??kakaka(燒賣問ka)
|
| 網主回覆 o咀中~我屋企唔係開水堂的,識吹水的唔代表屋企開水堂,
而且我都唔識吹水的,不如你教我呀???>.<
|
|
|
燒賣~ 於 2005-10-17 01:48 PM 發表:
幫你留言la~多謝我la..
|
| 網主回覆 乖女la~鍚淡你先!!!
添兒衰婆唔上黎,我要打死佢!!
![]() |