|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 11 月 10 日 星期四 ![]() |
唔~照常放學......... ![]() |
| 今日,要照常放(3:15),唔想呀~ 想早D放,返屋企play computer!!! 依家好煩呀,唉....... 冇心情呀~ "愛你不用合情理,但自願扮作英雄去保護你!!! 一想到心儀的你,從來沒有的力氣,突然注入了漸軟的雙臂~"
|
| 刊登時間︰2005-11-10 04:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
牙惠 於 2005-11-12 08:38 PM 發表:
helo.....牙秀
又黎你個日記仔到吹水la.......開吾開心牙....
星期一我吾知同邊個坐.......>~<"
今日好悶牙......
走先la....係咁la.....
拜拜.....牙秀
|
| 網主回覆 開心......我都好Q悶呀!!!
哦~走la,咁思惠,拜拜!!!
![]() |
|
|
牙惠 於 2005-11-11 08:33 PM 發表:
helo.....牙秀
我又黎你個'日記仔'吹去la
哈哈.....你有個日記要pw
比吾比得我c嫁
我想c牙
我咁乖....一定比la.....ka...ka
我日日都有上黎嫁
乖吾乖先ka...ka
我日日上黎留言好吾好牙.....但係我有時會吾得閒....so....有幾日會冇上....
吾講la....係咁先la....有咩野就打比我.....手機牙...有冇牙....冇就打屋企la....過左11:00吾好打黎渦.....拜拜....牙秀
|
| 網主回覆 唔......個篇日記冇野好睇ge,你日日上黎,我一定開心!!!
![]() 如果唔得閒ge話,可以暫時唔上黎住!!!
但係呢,一得閒就要上黎la~
![]() 俾個Goodbye kiss你la,思惠...>w<
拜拜~
![]() |
|
|
牙惠 於 2005-11-10 09:57 PM 發表:
helo~牙秀
我又黎你個日記仔到吹水la
開吾開心先
我英文...數學...2科主科都吾合格牙......好慘呀....牙秀
中文吾合格我就屎lo....溫左咁多書...佢同我講吾合格....>~<"
牙秀你依家有幾多科吾合格牙.....
你有冇玩msn呀...牙秀....
|
| 網主回覆 我數學,地理,科學都一樣
哂~咁你呢???你一定好過我gel!!
中文我合格,69~中文咁易,你一定合格的!!!
![]() 你咁乖溫書ge,真係好學生!!!
我中文都冇溫書,鬼咩???個呀麥Sir都唔教書,溫咩呀???
![]() 俾D信心la~
msn我冇玩呀,費時俾人Delete la!!!
![]() 你真係扺錫,日日準時到!!!個個xx冰十年都唔上黎一次!!!
![]() 都係你扺鍚D!!!錫淡先~
kakaka......唔講la,記得日日準時上黎!!!>w<
拜拜!!!
![]() |