藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???"
 
ashely
暱稱: 牙秀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
'番學...'
'番學...'
'失眠...'
"後補..."
'出街...'
文章分類
全部 (226)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥♥Clot Chan♥♥
-★★Niki★★-
-★★Rainie★★-
[[♥小萌...]]
[[♥凌...]]
◆Mandy_Starz...◆
◆Miss Sit...◆
◆中芷...◆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 226
留言總數: 61
今日人氣: 5
累積人氣: 5795
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                             

2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天
唔~照常放學......... 愉快
                                                                                                                                 

                              今日,要照常放(3:15),唔想呀~

                       想早D放,返屋企play computer!!!

                             依家好煩呀,唉.......

                                  冇心情呀~

             "愛你不用合情理,但自願扮作英雄去保護你!!!

      一想到心儀的你,從來沒有的力氣,突然注入了漸軟的雙臂~"

 

                                                     刊登時間︰2005-11-10 04:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                            






訪客留言 (返回 ashely 的日誌)


牙惠 於 2005-11-12 08:38 PM 發表:
helo.....牙秀
又黎你個日記仔到吹水la.......開吾開心牙....
星期一我吾知同邊個坐.......>~<"
今日好悶牙......
走先la....係咁la.....
拜拜.....牙秀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心......我都好Q悶呀!!!
哦~走la,咁思惠,拜拜!!!
Posted at 2005-11-12 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙惠 於 2005-11-11 08:33 PM 發表:
helo.....牙秀
我又黎你個'日記仔'吹去la
哈哈.....你有個日記要pw
比吾比得我c嫁
我想c牙
我咁乖....一定比la.....ka...ka
我日日都有上黎嫁
乖吾乖先ka...ka
我日日上黎留言好吾好牙.....但係我有時會吾得閒....so....有幾日會冇上....
吾講la....係咁先la....有咩野就打比我.....手機牙...有冇牙....冇就打屋企la....過左11:00吾好打黎渦.....拜拜....牙秀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔......個篇日記冇野好睇ge,你日日上黎,我一定開心!!!
如果唔得閒ge話,可以暫時唔上黎住!!!
但係呢,一得閒就要上黎la~
俾個Goodbye kiss你la,思惠...>w<
拜拜~
Posted at 2005-11-12 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙惠 於 2005-11-10 09:57 PM 發表:
helo~牙秀
我又黎你個日記仔到吹水la
開吾開心先
我英文...數學...2科主科都吾合格牙......好慘呀....牙秀
中文吾合格我就屎lo....溫左咁多書...佢同我講吾合格....>~<"
牙秀你依家有幾多科吾合格牙.....
你有冇玩msn呀...牙秀....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我數學,地理,科學都一樣 哂~
咁你呢???你一定好過我gel!!
中文我合格,69~中文咁易,你一定合格的!!!
你咁乖溫書ge,真係好學生!!!
我中文都冇溫書,鬼咩???個呀麥Sir都唔教書,溫咩呀???
俾D信心la~
msn我冇玩呀,費時俾人Delete la!!!
你真係扺錫,日日準時到!!!個個xx冰十年都唔上黎一次!!!
都係你扺鍚D!!!錫淡先~ kakaka......
唔講la,記得日日準時上黎!!!>w<
拜拜!!!
 
 
 
Posted at 2005-11-11 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]