|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 11 月 13 日 星期日 ![]() |
o咀中~ ![]() |
| 今日,出咗去大中帶Money洗白白,要我俾錢住先,好無奈wo!!!! 返到屋企好無奈,都唔明D人開口:{條卜街................} 煩到屎~
想睇怪誕屍新娘呀!!!可悲的係,要買野,So唔睇得!!!
*在有生的瞬間能遇到你,竟花光所有運氣
|
| 刊登時間︰2005-11-13 05:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
葉子 於 2005-11-26 12:45 AM 發表:
好呀!!go where ar?
|
| 網主回覆 想唱K呀!!!>w<
你得閒去咪打俾我la!!!^v^
|
|
|
葉子 於 2005-11-23 09:29 PM 發表:
禁有唔搵我傾!!你禁寸!!信唔信我咬你呀!!!
![]() |
| 網主回覆 你又唔搵我???我有屎冇搵過你呀???
![]() 搵你話一陣覆我又唔覆嗟!!!
唔信wo........黎來我屋企度咬呀!!!
黎呀黎呀......你黎我咪企向度俾你任咬又點話呀!!!
但係......你好似唔知我屋企地址wo,咁你點黎咬我呢???
![]() kakaka......係呢,你有無日記呀???
星期6你得唔得閒呀???>w<
|
|
|
葉子 於 2005-11-22 11:38 PM 發表:
你msn add我呀!!
我係屋企真係好悶呀ma!!!
|
| 網主回覆 係????我唔悶wo!!!(今次重唔到我串返你!!!
)msn???我申請咗,但係冇play過........>w<
費時俾人Delete啦!!!
![]() 我都係鍾意煲電話粥多D!!!
|
|
|
牙惠 於 2005-11-16 09:03 PM 發表:
helo>~<"“—”
☆☆﹋牙秀☆☆﹌
吾係好得閒.....冇黎留言言....sor...
|
| 網主回覆 唔緊要~^w^
有心得ge la!!!
|
|
|
葉子 於 2005-11-16 03:06 PM 發表:
hi~!!我黎左la~!!開唔開心呢!?!?我今日無返呀!!!係屋企好悶呀!!~!>w<"
|
| 網主回覆 開心~今日做咩唔返呀???真係呀!!!
![]() 係屋企悶???你串我咁話下!!!
|
|
|
牙惠 於 2005-11-13 09:02 PM 發表:
helo....牙秀
我都好想去睇......
我吾得閒......so冇得睇. . .
|
| 網主回覆 係???
|