藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???"
 
ashely
暱稱: 牙秀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
'番學...'
'番學...'
'失眠...'
"後補..."
'出街...'
文章分類
全部 (226)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥♥Clot Chan♥♥
-★★Niki★★-
-★★Rainie★★-
[[♥小萌...]]
[[♥凌...]]
◆Mandy_Starz...◆
◆Miss Sit...◆
◆中芷...◆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 226
留言總數: 61
今日人氣: 26
累積人氣: 5790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                             

2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天
o咀中~ 呆滯
                                                                                                                                 

                         今日,出咗去大中帶Money洗白白,要我俾錢住先,好無奈wo!!!!

                             返到屋企好無奈,都唔明D人開口:{條卜街................}

                                                    煩到屎~

                           想睇怪誕屍新娘呀!!!可悲的係,要買野,So唔睇得!!!    

                           *在有生的瞬間能遇到你,竟花光所有運氣 
                           到這日才發現 曾呼吸過空氣 ....*

                                      

                                           

                     

   mov  Yahoo! 電影

                                                     刊登時間︰2005-11-13 05:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                            






訪客留言 (返回 ashely 的日誌)


葉子 於 2005-11-26 12:45 AM 發表:
好呀!!go where ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想唱K呀!!!>w<
你得閒去咪打俾我la!!!^v^
Posted at 2005-11-26 12:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



葉子 於 2005-11-23 09:29 PM 發表:
禁有唔搵我傾!!你禁寸!!信唔信我咬你呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又唔搵我???我有屎冇搵過你呀???
搵你話一陣覆我又唔覆嗟!!!
唔信wo........黎來我屋企度咬呀!!!
黎呀黎呀......你黎我咪企向度俾你任咬又點話呀!!!
但係......你好似唔知我屋企地址wo,咁你點黎咬我呢???
kakaka......係呢,你有無日記呀???
星期6你得唔得閒呀???>w<
 
 
 
Posted at 2005-11-24 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



葉子 於 2005-11-22 11:38 PM 發表:
你msn add我呀!!
我係屋企真係好悶呀ma!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係????我唔悶wo!!!(今次重唔到我串返你!!! )
msn???我申請咗,但係冇play過........>w<
費時俾人Delete啦!!!
我都係鍾意煲電話粥多D!!!
Posted at 2005-11-23 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙惠 於 2005-11-16 09:03 PM 發表:
    helo>~<"“—” 
  ☆☆﹋牙秀☆☆﹌
吾係好得閒.....冇黎留言言....sor...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要~^w^
有心得ge la!!!
 
Posted at 2005-11-17 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



葉子 於 2005-11-16 03:06 PM 發表:
hi~!!我黎左la~!!開唔開心呢!?!?我今日無返呀!!!係屋企好悶呀!!~!>w<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心~今日做咩唔返呀???真係呀!!!
係屋企悶???你串我咁話下!!!
Posted at 2005-11-16 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙惠 於 2005-11-13 09:02 PM 發表:
helo....牙秀
我都好想去睇......
我吾得閒......so冇得睇. . .
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係???
 
Posted at 2005-11-13 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]