|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 11 月 29 日 星期二 ![]() |
無野好寫....>w< ![]() |
| 今日,好累下,尋晚訓得唔多好ar!!! 唔寫la~ 無野好寫la!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-29 05:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
牙﹏惠 於 2005-11-30 10:42 PM 發表:
hi*牙﹏秀 唉﹏好悶牙
|
| 網主回覆 好悶???我都係呀!!!!
|
|
|
細細 於 2005-11-30 04:23 PM 發表:
+ me去好友~ok?
|
| 網主回覆 一定OK~
咖咗la!!!^v^
|