|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2005 年 12 月 11 日 星期日 ![]() |
頂....... ![]() |
| 今日,本來諗住& Iris出街食野,佢拎到$400獎學金,一個字講哂---正!!!! 點知,一切都俾我ge好呀媽搞垮唒la!!!!
話咩唔好成日出街,頂頂頂頂頂...(有無搞錯!!!!) 唔出街,我會自閉ge!!!!
好想快D到聽日呀!!!聽日係旅行大日子呀!!!! 如果杜Sir唔係跟我地個Form重好呀!!!!^v^ (聽人地講,唔知係咪!!!!) 冇點買野食,買咗1包糖!!!!=o=||| 再唔係聽日再去7-11買!!!>W< 尋日掛住買BBQ D野!!!!=O=||| 得4條友BBQ,本來6個,但係... 唔講la!!!
|
| 刊登時間︰2005-12-11 05:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
牙﹏惠 於 2005-12-14 10:03 PM 發表:
哈佬,,牙﹏秀"我 黎 左 呀**^開 心 嗎 #我 好 吾 開 心 呀 _我 想 同 你 讀 同 1 班 呀 >n<"
|
| 網主回覆 開心~我都想呀....可惜唔得la!!!但你同我一班,咪日日都see到"佢"???>w<
你唔怕日日see到"佢"咩???^v^
|
|
|
細x2 於 2005-12-12 06:16 PM 發表:
好悶悶牙~
冇咩好做??
|
| 網主回覆 我都係呀!!!
真係太悶la!!!^w^
|
|
|
牙﹏惠 於 2005-12-11 08:23 PM 發表:
helo牙﹏秀,,依排吾得閒,,吾好意思"牙
點 解 6 個 BBQ,,得 返 4 個 BBQ" 我 依 家 同 邊 個 都 未 知,,唉"
|
| 網主回覆 哦,你唔想and "個個人"一齊BBQ,我明ge!!!
如果你想入我地個度都得ge,我無所謂!!!^v^
你開心咪得la!!!>w<
|