藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???"
 
ashely
暱稱: 牙秀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
'番學...'
'番學...'
'失眠...'
"後補..."
'出街...'
文章分類
全部 (226)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥♥Clot Chan♥♥
-★★Niki★★-
-★★Rainie★★-
[[♥小萌...]]
[[♥凌...]]
◆Mandy_Starz...◆
◆Miss Sit...◆
◆中芷...◆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 226
留言總數: 61
今日人氣: 10
累積人氣: 5725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                             

2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天
頂....... 鬱悶
                                                                                                                                 

                 今日,本來諗住& Iris出街食野,佢拎到$400獎學金,一個字講哂---正!!!!

                             點知,一切都俾我ge好呀媽搞垮唒la!!!!  

                          話咩唔好成日出街,頂頂頂頂頂...(有無搞錯!!!!)

                                    唔出街,我會自閉ge!!!!

                            好想快D到聽日呀!!!聽日係旅行大日子呀!!!!

                             如果杜Sir唔係跟我地個Form重好呀!!!!^v^

                                     (聽人地講,唔知係咪!!!!)      

                                  冇點買野食,買咗1包糖!!!!=o=|||

                                   再唔係聽日再去7-11買!!!>W<    

                                   尋日掛住買BBQ D野!!!!=O=|||    

                                    得4條友BBQ,本來6個,但係...

                                             唔講la!!!    

                   

                         

                                                     刊登時間︰2005-12-11 05:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                            






訪客留言 (返回 ashely 的日誌)


牙﹏惠 於 2005-12-14 10:03 PM 發表:
  哈佬,,牙﹏秀"我 黎 左 呀**^開 心 嗎 #我 好 吾 開 心 呀 _我 想 同 你 讀 同 1 班 呀 >n<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心~我都想呀....可惜唔得la!!!但你同我一班,咪日日都see到"佢"???>w<
你唔怕日日see到"佢"咩???^v^
 
 
Posted at 2005-12-16 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



細x2 於 2005-12-12 06:16 PM 發表:
好悶悶牙~
冇咩好做??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係呀!!!
真係太悶la!!!^w^
Posted at 2005-12-12 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙﹏惠 於 2005-12-11 08:23 PM 發表:
    helo牙﹏秀,,依排吾得閒,,吾好意思"牙
 
 點 解 6 個 BBQ,,得 返 4 個 BBQ" 我 依 家 同 邊 個 都 未 知,,唉"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦,你唔想and "個個人"一齊BBQ,我明ge!!!
如果你想入我地個度都得ge,我無所謂!!!^v^
你開心咪得la!!!>w<
Posted at 2005-12-11 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]