|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2006 年 1 月 4 日 星期三 ![]() |
辛苦ge托書工人....=w= ![]() |
| 今日同鍾芷and wing欣返學la,返到去,唔洗講,聽條王太up一大喳野, 先上得課堂!!!幾時先唔洗企呀????頂你.....=口=||| 上數學la,唔明個呀Sir up咩!!!!個頭好多個問號!!!=.=??? 上English,要抄返哂D野,好彩無俾Miss張罵嗟!!!! 跟住小息.......上堂....lunch time....再上堂..... 上科學,我同鍾芷講"可愛"條富好似酒樓d桌布, 俾佢聽到,望住我向度指住我!!!! 上音樂堂.........放學.......... 要清個櫃,爆多書,同鍾芷,man fung,wing欣,屎忽龍搭Taxi返太和!!!! 跟住要倍wing欣搞佢個一O-O!!!(似唔似呢???) 跟住倍佢食"大家X",返屋企!!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-04 06:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
中 芷﹏** 於 2006-01-10 09:19 PM 發表:
牙秀...點解呢排見唔到你打日記既**
想幫你留言都唔得啦++
係咪先...打多dd啦你" "
我會幫你留言嫁^^哈哈..
|
| 網主回覆 我懶咗la,係ge係ge!!!^^
我都知你會ge....>w<
|
|
|
manfung 於 2006-01-06 10:30 PM 發表:
hihi
個果日記冇用啦!!!
|
|
|
中 指))) 於 2006-01-04 07:21 PM 發表:
hihi∼
番到去你隻手有冇事呀^^
你幫我拎左咁多書﹏
真係要講100句唔該你呀)))
唔講喇" "
88**
|
| 網主回覆 無事~think you!!^^
咁你拎咁多書,我拎多小小書,小事la!!!>w<
100句???係,我要120句!!!kakakaka....
玩下嗟,1句得ge la!!!^v^
好la,聽日再黎過呀!!!
byebye...
|