藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???"
 
ashely
暱稱: 牙秀
性別: 女
國家: 香港
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
'番學...'
'番學...'
'失眠...'
"後補..."
'出街...'
文章分類
全部 (226)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥♥Clot Chan♥♥
-★★Niki★★-
-★★Rainie★★-
[[♥小萌...]]
[[♥凌...]]
◆Mandy_Starz...◆
◆Miss Sit...◆
◆中芷...◆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 226
留言總數: 61
今日人氣: 2
累積人氣: 5809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                             

2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天
辛苦ge托書工人....=w= 驚訝
                                                                                                                                 

                       今日同鍾芷and wing欣返學la,返到去,唔洗講,聽條王太up一大喳野,

                          先上得課堂!!!幾時先唔洗企呀????頂你.....=口=|||

                          上數學la,唔明個呀Sir up咩!!!!個頭好多個問號!!!=.=???  

                           上English,要抄返哂D野,好彩無俾Miss張罵嗟!!!!

                          跟住小息.......上堂....lunch time....再上堂.....

                           上科學,我同鍾芷講"可愛"條富好似酒樓d桌布,

                                 俾佢聽到,望住我向度指住我!!!!

                                 上音樂堂.........放學..........

                 要清個櫃,爆多書,同鍾芷,man fung,wing欣,屎忽龍搭Taxi返太和!!!!

                         跟住要倍wing欣搞佢個一O-O!!!(似唔似呢???)

                           跟住倍佢食"大家X",返屋企!!!!

                                

                                                     刊登時間︰2006-01-04 06:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                            






訪客留言 (返回 ashely 的日誌)


中 芷﹏** 於 2006-01-10 09:19 PM 發表:
牙秀...點解呢排見唔到你打日記既**
 
想幫你留言都唔得啦++
 
係咪先...打多dd啦你" "
 
我會幫你留言嫁^^哈哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我懶咗la,係ge係ge!!!^^
我都知你會ge....>w<
Posted at 2006-01-11 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manfung 於 2006-01-06 10:30 PM 發表:
hihi
個果日記冇用啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



中 指))) 於 2006-01-04 07:21 PM 發表:
hihi∼
 
番到去你隻手有冇事呀^^
 
你幫我拎左咁多書﹏
 
真係要講100句唔該你呀)))
 
唔講喇" "
 
88**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

事~think you!!^^
咁你拎咁多書,我拎多小小書,小事la!!!>w<
100句???係,我要120句!!!kakakaka....
玩下嗟,1句得ge la!!!^v^
好la,聽日再黎過呀!!!
byebye...
Posted at 2006-01-04 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]