|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2006 年 1 月 11 日 星期三 ![]() |
| 白痴到爆的我~~~ |
| 今日,同平時一樣,我晨早起咗身,諗住返學,跟住爆白痴咁.....=.=||| 晨早彈起身,返去訓....訓到12點.....好想爆粗呢!!!!! 中文一般識la,English listening.....死咗...... 快到咩咁,頂你,點聽呀???? 放學同鍾芷,劉wing返..... 倍鍾芷接佢r妹,佢r妹都幾似佢!!! 跟住我同劉wing先返屋企,鍾芷,囮r妹,美玲向park坐!!!! 今日我白痴咗~(其實一向都係....=.=||||) 只係我一直都唔認je~~ "cazy woman"
|
| 刊登時間︰2006-01-11 06:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
|
中 芷﹏** 於 2006-01-11 08:40 PM 發表:
哈哈...
今日你咁傻既++
應該打左比我先丫嘛)))
sor呀..琴晚冇打到比你﹏
不過劉穎話打比你我先唔打咋”’
|
| 網主回覆 我以為你地出咗去la ma,
唉.....佢條粉腸呀!!!=.=|||
|
|
|
均妹 於 2006-01-11 06:28 PM 發表:
HI~啊秀,今次我留啦
哇噻~今日listening我都有好多冇寫到呀
快到乜咁呀~
家下我地果間又唔係band1喎
|
| 網主回覆 係wo~咁Q快,點寫呀???
|