|
藍鞋子>V<
[[我愛上讓我奮不顧身的一個人,,我以為這就是我所追求的世界...]]
"然而橫衝直撞,,被誤解被騙,,是否成人的世界背後總有殘缺???" |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2006 年 1 月 18 日 星期三 ![]() |
契弟=中文呀sir??? ![]() |
| 今日照平時返學,唔想呀!!!! 麥Sir退休,有新呀Sir教,唔知咩頭咩路..只知佢有大死忽!!!=.=||| 上 課堂,調位,同彩燕坐,好Yesh,同女仔坐la!!!^v^ *(彩燕受難la!!!哈哈哈哈...........) 第1堂,中文,睇下個呀Sir係邊個,嘩...=口=||| 1入黎,爆大力拍下落張枱同踢King Kong個張枱!!! 向度罵罵罵.....話我地係契弟??? 你無野呀???佢又爆淫wo,講咩:{你地做完野黎呀???衣衫不整...} 嘩......我無聽過老師咁講野wo,你好掂.... 做咩野???唔洗講咁白la.....心裡有數la!!!! 上咗佢2堂,老實講,佢個腦有問題~=口=||| 小息.......lunch time(去個fd屋企食).......放學 今日唔開心...好屎呀!!! 放學,同鍾芷佢地放.... |
| 刊登時間︰2006-01-18 05:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 ashely 的日誌) |
|
ching7200 於 2006-01-18 10:29 PM 發表:
係囉..
我都覺得佢好撚on9呀!!
真係頂佢唔順喇∼~
勁想麥sir番黎囉]]〕
哎..
|
| 網主回覆 係wo~我都想麥Sir返黎呀!!!
|