| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 累死了.....x3x |
分類: 未分類 |
今日..係一年一度既陸運會...
我報左100,,同埋跳遠!!..
首先..今朝..
約左佢地係M記等..
跟住就一齊去搭[[的的]]啦
去到.....o咀,,超多人係到
可以用一個成語去形容,,,人山人海←
跟住就係到等.....
等左好耐..
終於到左...跳遠
有3次跳既機會....
第一次...過唔到3米
第二次...過左小小
第三次...過左比上一次多小小咁xd
跳完隻腳超痛.....shIt..←
等等等.....等完又等..等完又等..
又到左100米 呵呵,,
同`'man一齊跑..勁開心..^^
不過..跑完之後唔知自己跑第幾- -
搞錯\3/''
之後就到左最辛苦既時候- -
4x400....
我啦...12..恩..同埋ying..
一齊去跑..
超攰....on my god!!
打住咁多先....
___________________________
今日幾開心...不過唔知點解
笑唔出-0-
|
|
|
jendy 於 2007-10-25 02:44 PM 發表:
|
|