我好耐都冇打過blog
難得打一次而唔溫書
(默英文唔溫=炒)
今次反而冇乜點驚(最多咪<60)
最近日忙夜忙 高中生活唔講得笑
比初三高一個lv
d野好似明又好似唔明咁
唉~最陰公就係班理組變態
個個都咁強 想要個第10都難
英文又再難左 逼我入左補習班==
係有少少幫助......(閱讀全文)
今日相信大家都聽到出面有歌啦
[請投我一票 支持xxx 為xxx出面.......~~]
仲話為大眾服務
一起身就比個噪音污染我
唱著d9世之前既歌(台語溝粵語)==
有票都唔投啦 傻架
比我做選民一定投唔嘈的人
(啊!講左投票意向添)
唔好同ccac講啊
今日係新學年第一日
咩都係新架(大部分同學都係舊=v=)
老師都係新~~
本來非常之期待吳sir的課會令我立即[訓著]
點知人算不如天算
黎左個實習啊sir(肯定係第一次)
嘩!~~想唔到一山還有一山高
吳sir都揪唔羸的功力啊
有史以黎最無奈既一堂課
唔好玩啦 理組玩唔起架==
幫依位a sir++......(閱讀全文)