|
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 2009-05-18 |
分類: 未分類 |
琴晚8點中
去左同班同學仔打邊爐
好好玩
打完之後去左 A.I 打機
同佢地玩信長
知我利害未
哈哈
之後輝哥打比我
話M文生日
跟住去左唱K
幾好玩
初初同阿標玩大話色
係咁輸囉
= =
10次輸得1次
當然係我拉
哈哈
跟住唱左陣歌仔
期間見到M文渣住支
麥克風
係咁哎
[陳思樂...]
[陳思樂...]
可想然知佢真係好掛住佢
過多陣再望返佢度
佢已經喊緊
我當時個心真係有D比佢感動埋我
雖然我唔識陳思樂
但係我知..
呢D眼淚係為兄弟情而流既眼淚
我唸M文同我心入面唸既野
係一樣既!
冇幾耐
就送蛋糕入黎拉
之後
就同
婷哥 Q哥 FANNY哥 魚哥
佢地玩
冇酒飲拉
又要玩真心大瞻
= =
係咁錫黎錫去囉
係錫仔
= =
第一次同阿軍
KISS
@@
不得了
有D唔可以接受
戈種感覺太難頂拉
依家唸反都有D作嘔

不過後尾都唔錯
我請 Q哥 同 魚哥食
''酒水蛋糕''
好食到
不得了
仲要親手畏佢兩個食
感覺太爽了

最後到禁上下
同阿軍就走拉
跟住等車等得超辛苦
又WING又眼訓
仲要忍到反反氹仔
問你死未
= =
一反到去訓到晏就5點幾先起身
跟住望下部電話
嘩!
成10幾條MSG
我都未知咩事
原來今日MSG唔洗錢
雖然係咁者
都唔洗咁下
我今日都收左成
60-70個左右
= =
反尾同熙民出左去溫習
溫完去跳舞
跳完就反氹仔同D FD吹下水
直到岩岩先反到屋企
今日係咁多
----------------------------------------------------------------------------
最後
係度同 M文 講聲
生日快樂!
.
其實我明白你唸咩
我真係明
希望你既好兄弟快D反到你身邊

.
.
.
|
| 發表時間:2009-05-18 01:56 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 32 | »
|