|
|
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
| 2009-04-27 |
分類: 未分類 |
琴晚去左唱K
玩得都ok開心
哈哈
蕉皮玩大話色都可以玩到發Men
學識左玩 Zi Za Bom Ba
好考反應 - -!
跟住今日就成班去左澳門蛋
物都有得玩@@
桌球 兵兵球 壁球 跑步機 wii
仲有好多好多 - -
玩到10點幾就坐車返屋企休息
成哥下次渣安全車唔該= =
一個灣都 90 . 100 咁去
會出人命 = =
唔講拉
聽日仲要返學
.
.
.
.
.
努力讀書!
.
.
.
.
|
| 發表時間:2009-04-27 01:02 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|