[___穎.:) } の blog
athena05
暱稱: I;M 穎
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


溫 數 學 去 ~~~ 分類: 未分類

 咁日放學留左係學校同小芳芳摺星星  

有孝心的芳芳          我可沒有這麼好....

比個gOOD 你~~

之後同譚miSS  傾左一陣       a班的人們.//

譚misS 也不錯嘛   /.   可能對我地班..

之後BAO寶 同 胡kEI 排好話劇..

就去左m記溫數啦..   溫到8點幾....   寶寶拎起 {{    一神秘東東   }}

{{    過幾天才可看}}         遲d  傳上來比你地睇

       龍重期待~~

發表時間:2009-04-28 09:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 athena05 的日誌)


hou19ac 於 2009-04-29 07:06 PM 發表:
哈哈,但係我地班有好多人都唔係咁認為~~我,作中立者~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯.. 可能教的耐 so你地唔中意呢. 
Posted at 2009-04-29 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lvonne 於 2009-04-29 12:23 AM 發表:
我都唔系甘有...渣=-=...

我10點溫 溫到12點~thx我的好表哥`

譚miss真的好好``
A班的同學們, 你地有咩事,同譚miss講 真系幫到你架!
我地有事 有時都譚miss傾 真的很不錯`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯 譚misS 真的不錯~ 
Posted at 2009-04-29 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
2010-08-07
2010-08-05
2010-08-02
2010-07-16
-V- new life?
每月文章
文章分類
全部 (73)
LIve (37)
旅行日誌 (2)
校園. 事 (26)
未分類 (8)
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 637
今日人氣: 0
累積人氣: 5707
RSS 訂閱
RSS Feed