today,神早溜溜返主日學---9:00a.m就要起身la!cool....
由於我地係返筲箕灣o既教會,
散會之後咪行下吉之島,
滿載而歸
夜晚,D姨媽姑姐搵埋我地去 Pizza Hut,
表妹琛怡話要補翻份 birthday present 比我,
原來係用紙黏土整o既手飾盒~~仲係玉桂狗添,
so happy!
仲好飽...