嘩,曬死人啦!!!
又曬又熱,真係好難項......
不過好開心,因為玩左好多野~
我好鐘意玩小飛象,小熊維尼歷險記同埋睇3D動感影院,
不過我地冇"幸會史迪仔",因為排長龍,
所以冇玩......
係火箭餐廳食lunch,
個包都幾好味~
最後我地玩space mountain,
玩完之後好暈......
不過幾刺激!!
真係好開心ar!!