歐陽之日誌


個人資料
auyeung1995
暱稱: 歐陽
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  
月 曆
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新日誌
唉...
又係一個幾無聊下既假...
番童軍=]
今日番學不斷搞gagXDD
情人節
日誌分類
全部 (12)
個人 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 1203
搜 索
RSS Feed

2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


今日番學不斷搞gagXDD 分類: 個人

haha.....

今日,,,番到學校同d fd子不斷搞gagXDD個個都笑到傻鬼左~~
咩又硬膠膠公司,,硬膠膠產品XDD,,不過你地唔係我地唔會明架la~~
真係好搞野,,唔好以為我地係白痴~~
如果係你地都肯定會笑到碌地架,,

成個食飯時間都係以搞gag渡過XD
真係救晒命呀~~
差d死左呀笑到~~

我,,,,,可以同你永遠0係埋一齊嗎..........?/3\




2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節 分類: 個人

哎...今日就係傳說中既白色情人節囉~~

唔知大家知唔知每個月都有情人節的呢??@v@"

以下提供一d資料:

白色情人節(White Day):
西方並沒有所謂「白色情人節」的傳統,在東方,2月14日女孩送男孩禮物表達情意之後,如果對方也有同樣的好感情意,就會在3月14日回送女孩一份情人禮物,表示彼此心心相印;如果男孩對女孩沒感覺,只要刻意忽略這個日子,便算是委婉的拒絕。

現在情人節由誰主動送禮已經不重要了,只要有一方在2月14日收到異性送的禮物表達愛意,他或她在3月14日「白色情人節」這一天就會選擇是否有所回應;而對已經在一起的愛侶來說,這一天則是回贈對方情人節禮物的日子。

資料來源:
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007020503093

大家可以上去睇下=]

講番今日d野先,,

今日要番學la~
有開心有唔開心la=]
不過開心多d,,因為有好多同學陪我嘛XDD
平時放假悶到死,,又乜都冇野做,,如果唔係因為有fd子陪我傾計,,我就緊係鐘意番學la~

嘻-v-"
我放假之前唔記得左今日就要默書,,冇0係locker帶本英文書番歸溫呀...
搞到今朝要早d番學校溫...
番到去,,見到張sir0係到...跟住d同學話調位呀!!
我一聽到調位都幾開心,,因為之前個位比再之前個位差左少少-v-"(加埋呢次都調左兩次位la=v=")
點知.....一見到張sir調d位既時候,,,我差d左....
仲差過之前好多呀!!!!
救命啊....我比三個女仔圍住/3\
再前面先有兩個男仔呀....
好慘呀T^T
添...
唉....早知係咁就叫張sir遲d先調位la....

而家個位....又冇男仔....冇得搞gag同搞笑....又冇咩計傾...
有問題既話緊係問男仔好d架la= ="
三個都係女仔...
添...我既意思唔係話果3個女仔本身唔好- -"並無人身攻擊之意~_~
我既意思係要對住3個女仔呀- -"一兩個就話得姐...3個呀!!
而且仲要係冇男仔0係我周圍!!!跟住隔離果兩個位又冇人坐喎!!!

唉....好想快d再調位呀...快d過多2個月la/3\

不過之後我都節哀順變......專心溫書,,
溫溫下....跟住Mandy黎搵我=v="出到去之後,,佢比盒用紙自制既小盒子比我,,話係敏敏送比我的.\/.(我呀妹=],,隔離班的)
我都幾驚喜@@"
冇諗過會有禮物收呀=]
跟住我又番去溫書XDD
默書果陣,,好彩我都ok~
有位人兄話佢地默過,,話好難喎~~話我同另一位同學今朝先溫一定唔合格喎~~
佢自己唔店又以為人地都好似佢咁唔店~_~
正一傻仔~~

都有87分~不過對我黎講好失望T^T
冇9字頭.....
全部都係錯d大意- -"真唔抵啊!!
算....

番到歸,,見到我個好fd子on左好開心呀^^
0係到同佢傾計.....
跟住我個(記住係我個女唔係我條女呀!!.\/.)
佢話今日搵唔到我,,所以送唔到朱古力比我~
原來本來仲有一份的呢^o^~
佢話聽日補份比我喎~~=]

最後~大家情人節快樂呀!!!!^^
希望你地都可以同自己既另一伴過一個浪漫既情人節^^




2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


趕功課的一天 分類: 個人

唉.....= ="
今日成日都要趕功課.....

都怪我咁鬼死.\/.
成日搞到好夜訓
今朝...一起身刷完牙洗完面食完早餐之後,,
就0係到做功課=v="

haha....緊住食完飯,,
休息左陣就出去問人借《新愛的教育》黎做中文閱讀報告呀.....
個死人陳啟謙,,逼我去佢屋企一齊做閱讀報告.\/.
去到佢又沖涼,,沖涼完又流鼻血喎,,搞到我要幫佢手,,佢最勁就係一流鼻血就不停咁流,,仲要流得好勁下,,但係一停呢,,就停得超快lo...我超無奈=v="話流就流,,話停就停,,真係冇佢乎...

好唔容易先做晒需要用果本書黎做既題目,,呀媽打比我叫我番去食飯la,,佢又玩野唔比番本書我.\/.
真係豈有此理!!
不過,,我有兩樣好重要既野威脅住佢XD,所以搞番店

唉=v="下次都係唔聽佢講
次次去佢屋企都係咁@@"

跟住番歸食飯,,
食完又趕功課- -"
我駛出我有史以來寫字最快既速度,,(當然d字就肯定唔會靚la- -")
!!
好彩有位人兄陪住我,,我先至唔會放棄ja= ="
如果唔係一早d速度就慢晒la~@v@"

好彩...趕到11點半終於趕完XDD
都幾好..唔洗12點
跟住又執下野又搞下野搞到12點-v-"

不過,,唔知點解雖然對我黎講都算夜訓,,但係好耐都訓唔著......T^T
唔知係咪因為呢...



« | 1 | 2 | 3 | 4 | »