AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA x D!ary
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


今日係咪初2呀? 分類: 未分類

3點幾同jackie去九龍灣啦,,

今次我又遲到{Lor}",,{Sor}">.<

見到個呀伯卡左係個閘口出5到黎,,@@"

諗住去幫佢,,但係又搵5到客務中心....

咁只有放棄佢吧......{Sor}"/口\

搵埋jackie個fd,,→呀嘉 

坐車去{magabox}",,

小弟只係第1次去{magabox}"咋>3<

上到去戲院啦,,

揀5岩時間,,諗住睇{L}",,點豬冇晒位

魔潯奇緣又係{Wor}" 

又5比人睇魔街理法師{Wor}" 

好嬲哇"""\口/ 

去左買杯野飲,,

屈左佢到陪我去行童真天地,,哈哈=]"

d玩具真係好得意哇^^

好想買隻{kurumi}"呀,,不過帶5夠錢錢....

5制呀/口\....

跟住去左溜冰啦..

原本jackie係神手黎嫁-3-"(10碎果時xd)

不過悶親呀嘉,,{Sor}"@@"

溜左2個中走人,,

諗住扮16碎去機鋪打太鼓啦,,不過jackie話5入lor- -

咁咪去影貼紙相lor,,佢又5制{wor}"

咁算lor,,

走人,,去到地鐵站想搵番以前讀過ge幼稚園>3<

不過搵5到,,食左個雞蛋仔先走

炭燒ge 雞蛋仔好好味@@"

之後去番到屋企打牌-3-

嬴左3百幾蚊,,哈哈@@"

多謝晒=]" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


又食團年飯@@" 分類: 未分類

點解連續2日都係食團年飯嫁@@"

又係 雞呀,,燒肉呀,,果d

超油lor

,,5想食呀

好凍呀....

又眼訓...

訓教豬先啦@@"

 

新年快樂=]"



avenger16992
暱稱: *`cYRuS..[=駿〞
性別: 男
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言