哈哈...今年生日好開心呀...
之前放假照左好多相...
都未得閒放上黎...
呢個生日呢...
真係好開心好開心...
又有人陪我去唱k...
又去打保齡...
仲有得食自助餐=P
好耐都未試過咁開心啦..
仲有愛人對我既祝福∼^^∼
好幸福啊=^^=
失望的感覺...