avrilavril : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]                                                                                                                          

                 

 

 
avrilavril

暱稱: Avril*
性別: 女
國家: 香港
  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

: COMMENTS :

 

 

 

最近三個月尚無任何留言

 


:: MY LOVE ::

 

 


2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天
5月10號,, 星期3"

今日11點幾am起左身..

跟住化妝整野~

阿紫同埋阿良上左黎打牌"

跟住健健3點幾pm度上到黎..

佢上黎洗頭xdxd"

打到6點幾pm度..

我地話好攰~ 抖一陣先"

果陣阿良就開始幫我地玩通靈..

haha~ 問左好多野" 有d好搞笑..

到左8點幾pm佢走左lu~

我.. 阿紫~ 健健就出左去上水"

食成記xdddddddd"

之後又去左m記食野~ WAKAKA!!"

系大M食.. 今日玩得超勁LO吾該~

反盤.. 倒汽水" HAHAHAHA~ 諗起都笑諗死"

跟住行左陣街.. D煙食撚哂~ 勁撚慘"

10點半PM度返到去31樓~

點知冇帶鎖匙.. 系後樓梯坐到11點半PM..

阿媽先返黎~ 先有門口入T.T"

跟住佢又屌9我.. 問我阿婆生日做咩吾去食飯LO!!"

唉~ 我都吾想GA.. 不過我想打牌多D" XD

今日幾BAD LUCK下/_\"

刊登時間︰2006-05-11 03:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 9 日  星期二 晴天
5月9號,, 星期2"

琴晚冇訓過..

吾知點解訓吾著.. 唉~ T^T"

健健7點幾AM過左黎搵我"

同佢去左M記食野.. 飲水XDD"

系M記入面煲煙囉吾該~ WAKAKA!!"

跟住上左天台9坐..

SEND MSG.. 同埋打比D人嘈醒佢地XD"

到左8點半AM.. 我阿媽出左去~

我同健健就返左我屋企"

洗面做MASK" WAKAKA~ 幫健健整"

10點幾AM比衫佢換.. 訓覺~

訓到5點幾PM.. AMY上左黎"

3條友系度打牌囉吾該"

等阿紫等到7點PM先黎LO.. "曼"谷-0-"

打到9點PM度.. 我老母返黎~

散場~ 落左去天台9坐"

阿紫走左.. AMY過多陣又走埋..

同健健落去津津食飯"

跟住送佢去搭車走.. 要同佢離別了T.T"

11點幾PM返到屋企LU"

刊登時間︰2006-05-10 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天
5月8號,, 星期1"

今日諗住返lunch..

點知原來今日系吾使返學的-__-"

好彩冇返,, 如果吾系仆街NA!!

今日健健4點幾PM入左上水黎搵我"

叫埋阿紫上黎打牌~

跟住6點PM度.. AMY上埋黎~ 有4隻腳LU" XDD

打到8點幾PM,, 阿媽返到黎~ 散場"

出左去上水中心.. 買NONO食"

之後返天平.. 去左M記度~ AMY走左"

我地3條友系度玩-__-"

阿紫好撚型~ 倒左半杯可樂落地下"

隔離個阿叔啞撚哂.. 勁搞笑XD"

之後即系逃離現場~ HAHA..

抹枱抹地都抹撚死D人.. 諗起都心涼"

鬼叫果條衰人搞到我個紫紫甘吾開心T__T"

跟住上左去天台..

又撕果本食蕉簿.. XDD 好好玩"

好似有食蕉到.. 所以就走人~

去左後樓梯吹水"

吹到11點PM度.. 阿紫就走左LU"

之後落左去樓下搵阿橙>V<"

健健話要去爆石先-0-"

陪佢搵埋佢D FD之後..

我同橙橙就閃.. 閃左去花果山食野~

食完之後飽哂=]"

送埋橙橙返屋企.. 12點半AM度返到屋企LU"

刊登時間︰2006-05-09 12:38 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天
5月7號,, 星期日"

今日沖完涼之後.. 同健健傾電話到8點幾am"

始終都系訓著左"

訓到12點pm左右..

就出去上水接健健黎我屋企"

跟住叫埋阿紫上黎..

又打3人麻雀"

原本想叫埋曾貞過黎.. 不過sor!!

打到6點幾pm..

落左天台飲酒@@"

7點幾pm大口仔打黎..

叫我陪佢出去龍豐整機"

整完就去返我屋企" 又打牌=]"

終於有4隻腳xdxdxd"

打到9點幾pm.. 就散場"

同健健.. 大口仔去左公園吹水"

吹到11點幾pm.. 就送健健去搭車走"

之後就返屋企=]"

刊登時間︰2006-05-07 11:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天
5月6號,, 星期6"

今日系甘訓.. 訓訓訓"

訓到6點pm先起身"

跟住整野化妝出去搵媽媽"

同佢行左陣上水..

跟住就同佢去左明新食野"

9點半pm度返到屋企"

換衫.. 過去大口仔屋企打牌~

打到12點幾am.. 佢契家姐就走左lu"

跟住我就玩電腦.. 佢地兩個大男人就系度打機-0-"

我又系甘煲電話粥~ haha~

勁搞笑囉吾該"

之後有得飲白蘭地*3*

勁正XDDDDDDDDD"

原來另外個男仔大我10年..

我o左咀.. 真系睇吾出lo=0="

返到屋企6點am度"

返到去沖涼換衫" 陣間又出街lu" XD 

刊登時間︰2006-05-07 06:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 5 日  星期五 晴天
5月5號,, 星期5"

今日紅日放假=]"

琴晚冇訓過.. 同大口仔傾電話~_~"

佢今朝6點半竟然真系買早餐上黎比我食XD"

去左後樓梯食~ 吹左陣水煲左陣煙"

8點幾就返屋企lu"

返到去就訓覺" 5點幾pm先起身..

跟住整野化妝同阿紫出上水"

同佢周圍9行.. 跟住去左北區公園"

佢同梁家軒有問題..

甘我就打比佢條仔.. 叫佢過黎"

點知9點半pm等到10點3 pm..

條友仲未黎..

唉.. 阿紫話要同佢散WO..

跟住就返屋企.. 等健健黎上水搵我"

坐左一陣.. 佢就黎到上水.. 我就出去搵佢"

健健買左包煙比我.. thank you=]"

同佢同埋佢d fd hea左陣..

12點幾am就返屋企lu"

刊登時間︰2006-05-06 12:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四 晴天
5月4號,, 星期4"

呢兩日都冇返學..

因為前兩晚發既夢都好有真實感..

我吾捨得離開夢境"


前晚既夢-

關於black metal.. satan同埋neo既"

詳情吾多講..

-----------------------------------------------------------------

琴晚既夢-

我夢到自己系1隻惡魔.. 有黑色既翅膀"

系人間識左1個天使朋友..

佢真系好令.. 比我系夢入面見到既其他天使令得多"

我同佢乜都傾.. 同佢1齊好開心"

不過佢月黎月過份.. 要每天都要見到我" 成日都想痴住我..

我同佢講.. 我冇甘多時間系你身邊..

佢就冷笑.. 講"系咩"..

之後我吾知點解昏迷左.. 但系之前我見到佢對我施咒..

到我醒返"  我對翅膀吾見左..

對於惡魔同埋天使黎講.. 翅膀好重要..

冇左佢.. 就等於冇左法力.. 又冇得上返魔國同埋天國"

我即系要以後留系人間__

我問佢點解要甘做.. 佢就答我"甘樣你以後都系屬於我.."

我要逃脫佢.. 我最後自殺死左了..

到左第二世-

我竟然系日本大將軍.. 而我有個細佬..

系人地眼中.. 我同細佬既競爭好大.. 因為兩個都甘有才能"

中間發生過咩事.. 我吾系記得好清楚"

只系記得.. 我竟然比佢雞姦

最尾我殺左佢..

我仲記得佢又講過呢句說話:

「無論你今生.. 下世.. 每輩子都是屬於我」

>>吾知會吾會系真?! 因為呢個夢真系好真實"

刊登時間︰2006-05-04 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 3 日  星期三 晴天
5月3號,, 星期3"

今日阿紫2點幾pm上左黎搵我..

佢系度玩電腦.. 我就化妝=__="

到左4點幾pm.. amy打黎~

叫我地落去m記搵佢"

等佢食埋個m記..

跟住阿紫去左買野食..

上左天台~ 等lift果陣見到北極熊"

成日見到佢既點解-_______-"

走果陣阿紫同埋amy系甘嚇我"

話"鍾x文(北極熊)系後面丫!!"

阿紫真系講得好似.. 我以為系真的,, 嚇死我-0-"

上到我屋企6點pm"

我幫amy整佢部3G"

不過吾知系咪我陪電腦廢得淨.. 所以吾得-__-"

之後就打牌NA~ 又打XD"

到左8點幾PM.. 佢地走左LU"

>>今日吾知邊個話黎搵我呢.. 下?!!!
正衰人T_______T"

刊登時間︰2006-05-03 11:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二 晴天
5月2號,, 星期2"

今日我9點am起身..

阿紫11點幾am上左黎搵我"

我地系屋企9左陣~

1點pm佢就送我去搭巴士返學..

今日返lunch=]"

妖~ 我去到學校門口岩岩打鐘..

佢當我遲到LO仆街"

上去上科學堂"

勁悶LO吾該.. 系度同人傾電話.. SEND SMS LO"

3點2PM放學..

行返屋企.. 等阿紫搞掂D野"

就同佢出左上水行街街=V="

系明都見到豬豬WO.. HELLO"

行哂上水甘多間萬寧同埋SASA.. HAHA"

E家好似個女人甘.. 乜都要格價XD"

到左6點PM.. 落勁大雨.. 返吾到屋企"

好彩救星來了~

AMY黎接我地=]" WAKAKA!! 真好"

我地3個就返去我屋企打牌"

系屋企樓下見到北極熊.. 佢同佢d fd望住我-__-"

吾知我呢個校服look.. 佢認吾認得我呢xd"

跟住amy打到8點pm走左lu"

我就同阿紫系甘傾計.. 傾心事xdxd"

到左9點幾pm.. 佢就返屋企lu"

>>落雨果陣沖凍水涼~ 好正"
好似系d雨下面沖涼甘xd"
沖完好舒服=]"

刊登時間︰2006-05-02 11:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一 晴天
5月1號,, 星期1"

冇煙食.. 搞到我屙吾到便便T___T"

冇煙食.. 又搞到個人燥底WO"

派對動物.. 變左自閉仔" 點算?" 嗚嗚!!

算啦.. 讓我自閉吧..

冇$真系好撚柒慘..

最撚衰都系你..

屌那星!!!!!!!

吾系你條粉腸我都吾使留系屋企hea~

我一早就出撚左街十世啦"

刊登時間︰2006-05-01 04:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]