| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 18 日 星期日  |
| 鷹紅有夠帥的;D |
分類: BL同人 ;D |
今日我睇左一篇鷹紅.帥到我爆炸XD
  
沒有拉.今日全是廢話xd
無法掙脫的背叛.受到SAMMI介紹我去DL了-.-
未睇.
薄櫻鬼.點解又係沖土-.-
定係我太執著囧?
哇哇鼬佐又很好T_T
今日去打波.戈到好多男人.(這不是重點((是拉!
有個勁得意既細路.係咁痂住啊SIR.
我又..... 了-.-
病情很嚴重!
我點可以咁嫁/_\ 我話左只限2次元-.-

  
附送無聊圖xd

銀沖=_=
IAMSORRY這個我看得好開心
|
| 發表時間:2010-04-18 02:12 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
汐様 於 2010-04-21 11:35 PM 發表:
不要說受我介紹嘛 講到我好像跟你是同類一樣 我對男人沒興趣-v-
|
網主回覆
好拉.你是和我不同的. 都是變態xd. Posted at 2010-04-22 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|