ayan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2005 年 8 月 21 日  星期日 【晴天】
古箏

今日9點幾起左身...*

要去表演哇^^

不過唔係好緊張...*

其實唔係好想去囉...*

出左門口...開始魚的一日了...*

咁我以為2點去到啦...*

點知原來係1點牙>"<

仲要慢慢搞...*

>"<算....*

入到去原來我number果d人走晒落去啦...*

牙媽仲要勁緊張係度嘈...*

果時真係想罵佢的-v-

落到去都未到我啦...*

落在去之後咪又係魏勁耐...*

仲之就唔係好想牙媽係身邊!!!!

train果時...*

tsui sir勁快牙>"<

好多人都跟唔到...*

唔知點解...*會勁頭痛...*

所以冇咩心情囉...*

開show啦...*

又係等...*

等牙等牙等...*

發覺個妝好樣衰>"<

要洗左佢牙...*

最憎化妝牙><

表演果時真係勁亂牙...*

最後佢仲要學人玩en call

企左勁耐...*

大合照...*好支力牙>"<

勁閃囉...*

影夠晒即閃人...*

唔理lu~~

因我要zzz啦^^

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ayan 的日誌)


路人 於 2005-08-22 05:04 PM 發表:
下,,你add左喇@@
點解我好似唔多feel到有人add我咁ge,,
你叫咩名名也-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

add左啦...*
我叫ada牙...*
我再add多你一次嫁啦~
Posted at 2005-08-22 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人 於 2005-08-22 01:17 PM 發表:
icq,278821277∼
唔該哂-v-卡∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我add左你啦...*
你online就叫我啦...*
我到時sd比你
Posted at 2005-08-22 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


姓名*ADA
性別*女
生日*10月7
夢想*改變自己
ICQ*260794903
MSN*[email protected]
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
我 的 最 愛