


|
2006-07-04 |
| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |
今日一朝早8點...返學校聽講座=.=好鬼悶,差d訓着.......所以係禁傾計...跟住放學,同釗,齊,翼,秋,羚........去左kfc,一分鐘後..我番左屋企,換完33,落左街買叉燒飯,,,,2點落左教會打鼓,,,跟住施鍾話3點先打得,,所以我同施鍾學彈結他,彈到起水pop,3點牙瑩,哨龜落左教會,打鼓學左好more新野,,,,{一 v 一},,,,6點番左歸,,,,7點同牙妹去左食m記,,,今日係禁先,,,,bi"">33333333333< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 36 | » |