波......波....又係波
今日比束sir罰呀...我同牙釗埋齋都要罰,唉......仲有,要頒個奧斯卡獎比盧盧,
bEcAuSe佢打波扭我隻手,我一fing開佢,佢插水(好真,一睇就知做戲)...話我茅柴,d人都話冇犯規啦!©
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
禾既fd子
ching1986 lyy1227 yingiyng0903 ivyng099 ARlongling12 bebiyan923 loveUwalker yi0122 rainkan kaiisyou ARchau yan0709 顯示全部(13)
•*=吉皮+〕 •"奀豬=xP •"奶媽=]] •"豆釘妹xanGA=] •)茶b"小k__]