ayu92101 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

*

  « | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 42 | »

 

2005 年 8 月 2 日  星期二  晴天

 

愉快

病小茹∼
 

仲未好番.......

今日好開心牙!!!

今朝9:幾起身,,番數學~

牙fi又要等我.....sor牙!!!

番到去,,余昫晴早過我地,,傷心!!!!

見吾到陳允賢,,佢冇番!!!

好悶咁樣釣魚,,釣吾到先衰牙!!!

算la!!!

放左學,,去左黃大仙買餸~

順便去聖安娜攞西餅~

番到屋企咪食西餅lo!!!

之後就同牙妹(藍若靈)傾左陣,,

我迫佢整閃字比我,,卡卡.......

跟住~我就自己去整閃字,,成功左牙!!!卡卡....happy!!!

跟住同牙妹一路傾電話,,一路睇我最愛o既布子,,佢最愛o既數瑪子~

布子好可愛牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

夜晚,,牙哥吾係屋企,,卡卡......

我同牙媽食杯noodles,,好開心唷!!!

跟住又睇到個一套戲o既廣告,,你地一定估到果套係咩戲!!!吾知就吾好做我o既fd!!!!!

總之今日就好開心la!!!!!!!

希望日日都可以咁開心la!!!!!!

88~

 
 

[日記SKIN設計服務]  

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 個 人 資 料

暱稱: yu*

 訪 客 留 言

最近三個月尚無任何留言

 

 

版權: © kkbbb