仲未好番.......
今日好開心牙!!!

今朝9:幾起身,,番數學~
牙fi又要等我.....sor牙!!!
番到去,,余昫晴早過我地,,傷心!!!!
見吾到陳允賢,,佢冇番!!!
好悶咁樣釣魚,,釣吾到先衰牙!!!
算la!!!
放左學,,去左黃大仙買餸~
順便去聖安娜攞西餅~
番到屋企咪食西餅lo!!!
之後就同牙妹(藍若靈)傾左陣,,
我迫佢整閃字比我,,卡卡.......
跟住~我就自己去整閃字,,成功左牙!!!卡卡....happy!!!
跟住同牙妹一路傾電話,,一路睇我最愛o既布子,,佢最愛o既數瑪子~
布子好可愛牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
夜晚,,牙哥吾係屋企,,卡卡......
我同牙媽食杯noodles,,好開心唷!!!
跟住又睇到個一套戲o既廣告,,你地一定估到果套係咩戲!!!吾知就吾好做我o既fd!!!!!
總之今日就好開心la!!!!!!!
希望日日都可以咁開心la!!!!!!
88~