今日係day off日子
下午出左街... 行街行到夜晚先番
由太子行到去尖沙咀,真係行到腳都軟埋
行到咁累,聽日番工一定做到好眼訓=.="...
今日既戰利品就係一堆護膚品同修左個 令令手甲...hehe~~
其實我今日想買一對高踭Boot
但係睇極都睇唔岩
所以買得唔夠盡興,好似仲爭咁d野咁
希望下次可以買到啦