


|
◇◆╮FD子日" |
| 2007 年 4 月 21 日 星期六 | ![]() |
KOEY B你唔可以咁話我架 平時都係你嘈醒我架 唔知幾多點去左KOEY屋企拎鞋比佢 比完佢..我地一齊去左宜安搵呀強 搵完佢 我同KOEY去左剪頭髮 而呀強就去左365打機 我地剪完就去左M記食野 食完去左365企左一陣 企完去左睇"十分.愛" [去睇既有:我啦、KOEY、呀強、為為、呀龍、肥仔彥] 激好睇 睇到KOEY喊 佢太好感情喇 睇完..我地又去返365打左1粒中機 打完KOEY就走左 我就企到7點幾先走 返到屋企又係度呆坐= = 人生就係咁悶架喇 想精彩D都唔得架 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 19 | » |