唉.今天右比人水左去粉嶺| 今天6:45分到比人(仲堯)打電話黎嘈醒左-.-(灰) 同莪講叫莪過粉嶺.玩.玩...玩玩. (有好多fd)啵!!跟住莪攪好個身世就出去了 係火車都差d訓著.9個字車程真系難.頂.廢話五多講.過到去拉.只系見到距一戈 莪就唸到.(右比人水左拉)過到去右同佢周為hea.過左陣有幾個fd黎左.都無咁悶 堡下煙.講起就好笑.今日同堯jAii玩牌,輸左飲酒.距同我講睇下邊個最快訓低-.- 跟住我同距系咁飲.距唔夠6罐就訓低左.笑左.但我自己都唔掂了.係公園抖左陣睇一睇時間到 差唔多9:00pm了就搭車返屋企.好累.累死了.唔打啦....訓了.z.zz.zzz.zzzz.zzzzzzzz
~~完~~
今天心情認真(麻麻)!!
€同堯jAii去左赤柱搵偉叔_去了飲茶同吹水.v.'
之後過左香港仔搵d(老表)打機.悶到(系系)到左11點.堯jAii返了屋企
我都想走了.但[[比d (老表)拉住.唔比走..............唔想講了!!!!
心情芣好-,-'