今次我要面對恐怖英文測驗 本來今次合格既機會都不大 因為今次大測原全唔係用以先既方式 基本上生存性可以話極低 但就係e個時候英文大測同考車(筆)同英文衝到正一正 好痛啊 e個時候除左祈禱都無他
昨天我們戌班的bbq差d無爐用 我不太明白19號到底係咩日子 竟然可以多人到e個地步 去燒炭無爐用我就真係第一次 不過好彩等爐戈個唔係我 多得我地件件同依琳 基本上我覺得今次燒炭既感覺唔錯 主要源因係我係比較早到 有好多野食 而且我都無咩點燒過 我主要既食物來源都係人地一路燒我就一路食 比較冇品...... 之後我地就去左唱k 但係我地差d比人放曬飛機 實在有d(那個)
教業令我好失望 病左咁多人都唔放假 到底佢係唔係想真係死左人先放= = 每一次返學 每一次都見到戈條長到要命既人龍 最可憐既都係今日落雨 而我警然好正常咁冇拿傘 正到我成身都濕曬 真係唔知佢想點
口罩這樣東西每當發生命案的時候都會特別顯眼 經過今次口罩再被人重視,佢街上面經常見到左一個右一個
e+就連學校都中標了 個個老師都有一個 我相信今年係會係我放得最長時間的一個 教師節
離暑假結束還有三日.. 回想暑假我做過d咩 再次証實係 無 係放暑假之前我係一具行屍走肉 無所是事既靈魂 但放左暑假之後 我發現我比以前 更加行屍走肉 更加無所是事 到底我係唔係為左放假而放假 有關功課既問題 我可以好嚴肅咁回答你 我唔想做都唔會做 就算想做都做唔黎