|
|
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
2010-10-18  |
分類: 未分類 |
今日上堂吾多專心;(
個統評有幾題吾識. 希望合格啦 ^_^
放學成班留堂! 個QUIZ吾得.
好憎歷史啊:@ 遲啲死都吾簡!
啦啦隊.成身吾舒服:s 同筠番屋企個陣我係咁笑xd 佢話頂我吾順:$
仲有9日比賽;死得o_o
|
| `♥發表時間:) :2010-10-18 08:32 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 82 | »
|