今日
上堂"
好無聊-3-
吾講la
放學''
同肥姮、娟
去左NTP
本來諗住買禮物俾考官
但係又影左貼紙相
影下影下
又6點半-33333-
我又趕住返屋企
咁又走左la
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
聽日"
就考章la
好緊張ar>3<
熬晒底ar
叼!!!\3/