今日
晨早返左英文班
悶-3-''
唯一好處就係坐係敏敏隔離吹水>3<
正!
_______________________________________________
之後去左沙田吃lunch
食壽司>v^
食食下見到"雪糕神"
就一齊食La
之後
去左考章
語言章''
得左>v<
結繩章''
熬底
冇考到
好攰ar
help me!!!!!