上堂爆悶...吾講la
放學"
留係學校
同娟、蟹、姮、泡
仲有Jn班D人一齊傾攤位...
_________________________________________________-
之後去左7-11
蟹買左杯思樂冰
同娟、我、泡一齊飲
本來就好正常
但係...
當我地飲左半杯嘅時候
又再斟過
就係咁
斟完又斟
斟左大約十次
飲到肚都飽哂
佢地仲買左好多零食
我一仙都冇出過
但係食得超飽^3^
完滿嘅一日