又要反學lu~
又要過反d正常生活...
呢10幾日..
唔係打機就上大陸..
諗住抄反d野又唔記得左,,
食屎的..
聽日反去又要悶lu..
都唔知食錯D咩..
呢幾日一訓就可以訓到不醒人事..
都係果句啦..岩岩先醒..
真係唔想起身囉咁ge天氣~
又未食野..晏d又想出一出去打機~
等陣諗住食完野就去打機啦..
又唔知我家姐點..又話反大陸
講到我好似逼佢咁~
係咁先啦~
=.=訓訓訓訓死左lu...
訓到岩岩先起身~
原來新年都可以咁悶個波~
日柒日去打機~
打完機就去食野...
食完野又係去打機~
唔知點解又好想快d反學..
好過係度冇所事事~~
唉...我成20號先反大陸呀,,
=.=到時冇咁cool就好啦~
新年快樂呀老友記..
好耐都冇上過QOOZA因為屋企個上網器又壞左..
係咁先,,,凸.凸
ya~ 一齊左3個月啦..~
好快好快就3個月啦~
豪豪成日講過左3個月試用期就開始覺得冇feel~
我覺得唔會囉,.
其實真係要睇下自己想點同自己係唔係真係鐘意對方姐..
老子可以大膽講句..但係唔比笑個波..
''你對我最好好好好好..冇人可以取代到..fan sin~''
可能佢睇到依+面紅緊...呵呵~