黎幾日都考試......我地3個都好努力溫豬
但係日子就係過得好快....好快就升from3啦....唔知我地3個升唔升到呢......希望得啦
黎幾排都冇咩特別既事發生-.-...都唔知打咩好啦
就暑假啦...又唔知有咩搞啦....可能又無無聊聊過日子咁啦...
以家都1點幾啦夜晚...陳wing on左msn...鄭b冇唔知佢做緊咩呢?
我就係到打日記....真係好耐冇打啦
因為都唔知打咩好w0.....我打左佢地唔知會唔會睇呢
我成日都係到諗如果我地3個分開左...大家會變成點呢
......我真係好鐘意佢地2個喔...^^v
Best FDS...........^^
好啦....得我得閒左打啦....
^^v.....
|