2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


好耐冇打啦..... 愉快 分類: 未分類

黎幾日都考試......我地3個都好努力溫豬

      但係日子就係過得好快....好快就升from3啦....唔知我地3個升唔升到呢......希望得啦

黎幾排都冇咩特別既事發生-.-...都唔知打咩好啦

就暑假啦...又唔知有咩搞啦....可能又無無聊聊過日子咁啦...

以家都1點幾啦夜晚...陳wing  on左msn...鄭b冇唔知佢做緊咩呢?

我就係到打日記....真係好耐冇打啦

因為都唔知打咩好w0.....我打左佢地唔知會唔會睇呢

我成日都係到諗如果我地3個分開左...大家會變成點呢

......我真係好鐘意佢地2個喔...^^v

Best  FDS...........^^

   好啦....得我得閒左打啦....

                               ^^v.....

發表時間:2008-06-21 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


b_c_w520
暱稱: (≧ω≦)``
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
超多伶衫~
令3...睇下都好呀!!
UNhappy day
無聊的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

style type="text/css"> a:hover{ background-image: url(\);filter:flipv;height:1; }