24th July,2009.
忙碌的星期五;>
朝頭早同心返日文._.
我地不約而同咁著1件上面有少少閃既黑色3+短褲+淺色鞋:)
袋就1黑1白-
我地冇約埋咖!.
勁趕咁跑上去點知今日遲左開門.
白"跑"一趟- -
學完日文過馬路走個陣見到mschan;)
then同心去左數地.利群.行左個r0und-
最後買埋飯就返屋企.
食完飯同啊媽落去買書.
alth0ugh得十本左右但系都好重v_v
返到屋企練琴練琴練琴`
之後去學琴..
that's all -
我要去角川啊!
我要去一代啊!
我要嗰個春香既袋啊!
我要買SC9啊!
我要小涼宮2啊!
我要luckystar special啊!
3/8快d黎啊=)
|