04th Aug,2009`
尋晚問左啊媽啊爸好耐._.
終於俾我去唱k`:)
希望去得成啦xd
落雨-_-
又大風v_v
真系麻煩-_-
3號風球果陣行緊街-_-v
學日文-
愈黎愈少人-_-;
見到mschan=]`
學完同心去搵野+買野._.v
1pm去數地搵瑤2;p
好耐冇見了.v.
展開左我地1小時30分之旅XD
系玩具反斗城玩玩具.
幾乎所有玩具都玩哂xp
夾糖食.v.
整到成地都系tim -333-
我地咩都唔知咩都唔知;)
系利群行去利港果陣毛啦啦橫風橫雨-_-
瑤2把遮差d反.v.
最後行到2:30pm瑤要學跳舞so返屋企去=)
8號風球a_a?!
暑假掛8號有咩用喎-_-
|