20.08.2009`;)
唱k;)
預祝nic0le's birthday;)
12pm同nic0le系珍寶等.
原本諗住陪佢去拎相點知間野未開-_-
s0行去數地買可樂飲._.v
$10啊,個樽蓋勁難開-_-
我地開左5mins先開到-_-
都吾結冰既=_=
then去返珍寶但系間野都系未開-_-
s0直接去車站等石生.
途中見到kenfung=)
石生遲左-_-
搞到miss左班車-_-
去到s0g0發現我地3個最遲._.
becky`c0nnie`m0use同le0sham都到哂..
then我地成團人跟住石生行XD
1:20pm`
心同膠黎到.v.
then唱k唱k唱k`
同心+le0sham合唱XD
笑死.v.
之後同nic0le落去接波士高.
低b立系甘打黎-_-
話吾識路-_-
結果我部電話幾乎個個都用過xp
低b立幾經辛苦終於黎到=)
食birthday cake-
果枝香檳系果汁吧-_-?!
根住發現低b立真系冇$$.
成班人系到諗計解決呢個難題.
你上次遲到果$10都未俾我啊哥哥- -
最後笑左好耐*v*
suddenly,cindy打黎.
話分左班a0a
我地成班人即刻用k房部電腦上網睇分班.
3s13._.v
心心3s14._.v
同nic0le`cindy`蕉蕉`石生... 吾同班/_\
同關生吾同班. 吾洗俾佢整xp
但系考0ral果d會同佢1齊考...
是但啦XD
何生又系系我前面-_-
同wisd0m又同班.v.
F.1 12號.
F.2 14號.
F.3 13號. ;p
3年黎試哂12,13,14號=D
如無意外既P.E.都應該系同膠膠1齊上.v.
系既就好lu` 我地拍住上=)
唱到5pm.
之後同nic0le`becky`m0use去影貼x)
估吾到m0use會去xd
最後6:50pm返到hkj.
同nic0le拎完相都7pm.
歸家去了=)
發現原來3s都識不少人.
希望會有個愉快既F.3生涯.V.
byE*;]
|