22th Aug,2009`
予盾ing.
好開心入到3s因為呢個系我既目標!.v.
同埋心心同我同班, 學號仲系跟系我後面.v.
但系又同吾到大部分fd 1班.
既開心又傷心-_-
而家有2種諗法-
1) 同吾到d fd1班.
其實都幾好丫.
F.3終於可以完完全全讀書讀書讀死書;p
吾會再好似F.2咁日日都系到喪玩喪笑.
吾會好似F.2咁hea.
我可以努力`認真`盡情咁讀書=)
同埋... 改變?!0_0
同佢吾同班,,
我終於可以下定決心!
終於吾洗再俾人講我同佢!
2) 吾開心.
同吾到班fd1班.
好吾慣.
以後轉課室果陣都吾會再有以前crazygirls3人行既畫面.
以後上堂都冇崔生`蕉蕉`nicole陪我玩/_\
總之就係好吾慣!/_\
不過暫時黎講,,
第1種諗法出現得比較多xd
可能系因為我1直都尋求改變吧xd
同埋,,
可能系因為我真系吾想再同佢有d咩瓜葛吧.
p.s. 今次系我最後1次想同你講既: 我愛你.
打埋今次之後, 我要正式將你系我既回憶入面delete!*
|