29/08/2009` -

01.09.2009-
將會系2m0nths暑假後第1次再見你.
alth0ugh今年吾同班,,
我依然吾知應該點去面對你.
其實我地之間既問題根本解決吾到.
就算我吾避你 但系你都系會避我.
有我既場合你都吾會點出席.
我覺得你系有心避我.
就算你真系吾得閒 你冇呢個意思,,
但系你俾我既感覺就系你避我.
我真系吾明.
其實發生左甘多,,
我地之間既問題都已經解決左啦.
點解你仲要避我.
點解你吾中意我 但系嗰日都要出黎睇戲.
由01.09.2009開始我同你連同班同學都稱吾上.
我地之間就好似完全冇溝通既陌生同學1樣
尋日姊妹同我講佢同你之間冇野.
佢吾中意你.
我承認嗰1刻當我聽到同你有關既野我系有d心動.
但系諗深1層 其實根本與我無關.
無論你中吾中意佢 佢中吾中意你都好
都同我無關.
或者系我1直將所有野都諗得太簡單完美,,
我估吾到我會為左你搞到甘.
我估吾到我會為左你而搞到性格轉哂.
以前我無論做野定諗野 我都好樂觀.
但系自從19.12.2008嗰日之後 我好似成個人吾同哂甘
個個都叫我簡過第2個 但系我都聽吾入耳.
不過而家我諗通左.
f.3呢年我只會努力讀書 讀書 讀書 讀書 讀書.
吾會再諗其他野.
諗返起嗰日 我只系單純甘想將我既感覺講左黎
我完全冇諗過以後會點.
為左你 我做左好多我人生中第1次做既野.
我連面子都冇埋 真系好'火羅'.
但系經過呢次之後 我知道左世上有好多野都吾系我地想像中甘簡單甘完美.
多謝你令我清楚知道愛情 真系吾系想像中甘完美.
G00DBYE MY L0VE-
|