♥ 櫻寶寶*v*的地頭*
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我愛尒v3v
babesakura
暱稱: ♥ ` 櫻babe<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`.(>﹏<) 多謝...
*v*懶洋洋
`.DeViL.
×`我不要和你曖昧`
×`_*我們❉·,;
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 34
今日人氣: 11
累積人氣: 870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 23 日  星期日   寒冷


`*第48日`結束了.;] 傷心 分類: 未分類

           在相愛的48天×`我們分手了.;]

         你說你對我淡了

      你不愛我了

;]我哭得天昏地暗`

   像個瘋子;

我白癡到打比你;同你講我唔愛你了

一直重複著...我不愛你了 我唔要了你

我冇事啊`

 

一直重複著..

 

 

 

 

總想起你緊緊抱著我的時候

在我耳邊呢喃著

我愛你..

老婆

...

我總會告訴你

老公我也愛你`。

 

 

但是`以後我也沒有機會聽到了

因為

你已經不愛我了

.;]

 

 

還記得我們第一次見面嗎?

我去上環接你船

你一出黎

我就認得個個系你`沒有遲疑..

我帶你系地鐵站搵地鐵

兜兜轉轉兜左好耐`你問我系唔系玩野`呵呵

但系我真系見到你咩刀唔記得曬了

兜兜轉轉ge時候

我地兩只手

緊緊地扣在一起了;]

你的手好大好溫暖`

在地鐵裡,.

我攬住你`靠在你心口

個種幸福個種甜蜜`我永遠刀唔會忘記.`周圍人看著我兩

我真系好幸福...

好幸福`;】

那是你第一次攬住我訓覺`被你包圍的感覺好溫暖

被你 包圍`我覺得世界變得好溫暖。

好溫暖.;真想大聲告訴全世界`我好愛你*

記唔記得`個晚你7點幾走架`

我送你船

送你去上環

但系我就系MK喊到去上環

我唔會唔記得你手足無措個個樣系幾咁可愛

轉車個時.你面向著我

吻了我,抱著我

同我講:傻豬,不要哭`又唔系以後唔見`我好快又黎架喇;]

我心入邊真系好甜好幸福,`我愛你

你走的時候

再吻了我..

從那個吻`我感覺到了你深深的愛`

我看見你回頭看我`

我看見你的不捨..

我真系好愛你.

我系上環

喊到翻屋企

呵呵

不理旁人的異樣目光`

我很厲害吧

 

 

 

 

 

   從那以後

  我們變得好恩愛

  天天刀會思念。

   黑夜寂寞

 可是阻擋不了我對你的愛

  記得你 承諾嘛?

 

 

22:46) ♥.Rich: 我對你ge愛..唔會轉淡.
(22:46) ♥.Rich: 永永丸丸都愛你!'
這是你對我說過了的

和你一齊的每一天

我刀細心記錄著

記在心

我們第一次見面是10月11號

 

 

 

 

 

我們第二次見

已經是11月了

第二次見面是晚上

我不會忘記你系電話度同我講:老婆,你快D黎喇`我好掛住你啊.

第二次見到你

你同我講:唔好吾要你`因為你剪左頭髮

傻瓜.。

無論你變成點

我刀會愛你

我們自然牽了手

走在街頭

呢次

我買左件3比你

希望你著住`會記得我掛住你`希望可以系冬天帶到溫暖比你

如往常

我依然自然攬住你搭地鐵

同你行過整個旺角

你依然會疼愛地吻著我

你依然會攬住我訓覺

發開口夢ge你

真系好可愛

個晚

我幫你come左好多次被

不過最後你刀系冷親·=

呢次你走`我冇送到你

因為你話你可以..

其實我想`

你千叮萬囑

叫我吾準喊`你依然告訴我

你會來

屋企裡面

刀是屬於你的氣息`都是溫暖的感覺`都是幸福的味道

其實`我有再樓上目送你走`

我第二次見到你回頭.;]

我愛你;]

 

我買左情侶鞋`

想我地系下一次見面會著

個日

我買左鞋之後

沖左去郵局寄鞋

用左大半個鐘

先包好對鞋

因為當時冇準備

所以拎左學校張紙寫左幾隻字比你

雖然得幾隻字

但系刀系我對你ge思念

希望你開心;]

 

 

 

 

自從那次之後

我們的爭執多了

我刀唔知點解`

我知道自己太緊張你了

系因為我愛你

真的好愛你

11月16日

我地鬧大交

你話你要分手

我的心好痛好痛

最後`

你同我講

你愛我`你唔想同我分開

因為你衝動先同我講分手

我敵不過自己

我真系好愛你`

你的懇求你的話語令我感動

我真的好愛你

..

於是我們和好了

 

 

 

 

 那一晚

我想通了

其實我自己也有錯

我唔應該成日吾開心

我唔應該咁緊張

我想通了

我學會左用另一種方式去愛你

我以為你會接受我的轉變

我有在努力啊`

你看到了嗎/?

我覺得我自己更懂得如何愛你了

感情淡 了

米加翻深l0r..

有咩咁大不了..

只是我沒有機會了

 

 

 

 

 

 

11月23日星期日

星期六你翻左大陸

我等你翻泥

你ON左MSN后

同我講`

不如我地分開比較好

你覺得自己唔識點對女仔

你話你對我淡了

我問你系唔系吾愛我了

你話:少少吧.

知道嗎

當一個男仔變心`

很難將他挽留

你說不愛我

我的心好痛

知道嗎

你講的sorry

對我來說

是無奈

我哭得更加厲害

我對著自己說

我不愛你了

我不要你了

說了1萬次

告訴自己我不愛你了

我甚至打電話`話比你知我唔愛你了`你好衰我好憎你

因為我唔愛你`所以一直喊

因為唔愛你所以我話比你知我唔愛你

因為我覺得你好衰所以我喊

我騙自己不愛你了

....

口不對心`。。

我愛你`但是我不能再對你說了

因為我知道你不愛我了

我再對你講

只會令你討厭我

你問我

我們分手后還可以做朋友嗎?

我答你

其實我想你做我情人`

可能嗎

你的心已經不在我這裡了

飄得遠遠的

回不來了

但是我還是在原地等你回來

等你回來擁抱我;對我說

老婆,我回來了.還是你最好

雖然我知道`這不可能了`

每對情侶刀會有冷淡的時期

關鍵是你能不能熬過去

我能啊

可是你不能`你做不到了

不是說好了

不輕易分手的嗎?

我愛你...

其實我好愛你

你不知道了

我好愛你

不懂同女仔相處只是藉口吧

你對我已經淡了

因為我不是你的最愛

所以你沒有那份愛去 愛我去化解困難

 哭著告訴你

我不愛你了

我的心有多痛..

那都是騙人的 

我明明好愛你..

卻不能告訴你

我不想你走不想你離開

我的心好空虛

敵不過寂寞

敵不過思念

敵不過愛意

哭著

眼淚反復留著

眼腫了

只能狠狠告訴自己

你不愛我了

你已經走了

鞋子我會收好

聖誕我會自己過

回憶我會好好珍藏`

 

 

 

 

 

 

  張永超我愛你`

 

 

 

 






訪客留言 (返回 babesakura 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]