金日發生左好多事`好突然`
我唔記得左miz lai冇返`
帶左袋衫`冷`仲有織冷衫支針`返黎`
諗住va堂用`但係我張檯既倆邊`
掛野個勾刀冇左`所以掛左係高佬度`
lunch`我去左花小強個位坐`
打左鐘之後`諗住放返d野入l0cker`下堂用`
點知我發現唔見左支針`問高佬`
連距刀唔知`坐我個位既譚振業刀唔知`
我問過好多人`又同欣`樂`戈d講`
我本來以為陳振華整估我`拎左去玩`
點知距同劉裕安話見到有人玩`
我0咀晒`仲問距有冇睇錯`係針`唔係鼓棍`
距地話肯定`見到彭浩光拎住`
我個樣已經有d嬲`問距`係咪距拎左`
距話係`我問係邊`距好似冇野咁講`係距度`
我好大聲鬧距`因為我真係嬲囉!`
"你拎我支針`有冇問過我丫`?!"
"哈哈哈`"
"仲笑笑笑!`"
"笑你咩`"
"好好笑咩`!"
冇問過我`拎我d野去玩`仲要連我隔離位d人刀唔知`
不問自取`就算個人唔係度`刀可以同附近d人講丫`
如果我唔問`肯定到距還先知囉!`
距仲要咁既態度同我講野!`好似我錯晒咁`仲要同雅講`
我冇資格係全班面前咁大聲鬧距!`
距有冇道過歉丫`距有`我洗咁`?!
距自己衰先`距有資格自己拎我d野?!`
永遠刀唔識反省自己有錯!`次次刀要我氹距`?!
係咪次次刀我錯`?!有邊次係我自己激嬲距`同距嘈`?!
我之前對距甚至好過欣`甘`樂`倩`婷`
距仲話我對距差`?!自己唔識珍惜`就唔好怪我!`
我兒加真係好憎距!`永遠刀要我氹距!`
我有咁既義務`?!對距好`就以為我壹定會氹距`
恃寵而驕!`我絕對唔會再對距咁好!`
識唔識反省`自己有咩錯`識左距咁耐`
有邊次係認真道歉!?`冇丫`!!以為全世界刀要對距好`
好似自己大晒咁`永遠刀唔洗理人地感受`你係皇帝牙`
**********************************************************************************************************************
lunch打左鐘之後`
bb樂喊`因為江錦儀`葉詠妍用bb樂`bb欣既名義點歌`
俾婷婷`仲要冇同距地講!`
好好玩`?!搞到bb欣又喊`
幼稚`無聊`低b`仲細牙`
又係2個覺得自己冇錯既人`
識道歉嘎麼`?!
va堂上中史`我好明顯鬧緊距地!`
可以充耳不聞`我行埋去問`刀唔s0我`?
冇病?!`仲要眼超超`
又當我地錯晒`小姐脾氣!`
***********************************************************************************************************************
is堂`
因為同葉詠妍嘈`叫鑽同距調位`
同鑽傾左好耐`成堂`
同距傾左好多野`
我之前同frd嗌交`仲有距之前唱我地`...
所有野多解釋清楚`
兒加先發覺`原來好多野刀係誤會`
刀到邊個呃邊個`?!我真係唔知`
其實鑽並唔係我地諗咁`距刀係俾人唱`
怪錯你`s0ri`鑽`
|