|
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
| 2009-11-10 |
分類: 未分類 |
今日體育堂,
同B班打排球,死哂,好憎排球-_-
之後要開到或者接到先小得息,
我開,開到,走得,好happy ;D
第二堂打banman吞-,-
我同糖得10分,要打番拎番d分- -
我打到好出力行到25分,
我先得20分囉,勁出力同恰位,女班都有25;
你點計分假?返歸啦,死低能= =
之後再打先得多5分,你去訓教啦~
我依家冇睇小說啦,我收山啦,係咪好開心呢?
英文ms lai同我講,對住所有人講,
佢問;do you have a boyfriend?
我昆佢話;yes
之後佢話;i know,he's tony!
我0哂囉,咩料呀?陶嘟然?
通識quiz,好多5識-_-
lunch,
同mo去左english club,
好搞笑,笑到我好痛= =
條有係咁影相-,-
中文數學死得,
放學食點心麵,同女班一齊返,
好多野未做,so shit!
|
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 354 | »
|